Subject: FW: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 10:58:24 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tammekand Liis <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 31, 2024 10:52 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>;
[email-masked]
Cc: Arno-Marko Miller <[email-masked]>
Subject: Vs: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine

Tere

Manus jäi maha, nüüd olemas.

Parimat

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

  _____

Saatja: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 31. juuli 2024 10:50
Adressaat: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine

Tere!

Sain viimaks erakinnistu omaniku kooskõlastuse.

Lisan manuses digiallkirjastatud projektikausta, kus on ka erakinnistu
omaniku kooskõlastus.

Kui Teie poolt saab taotlus kinnitatud saan sõlmida maalepingud.

Parimaga

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

  _____

Saatja: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 2. juuli 2024 12:28
Adressaat: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine

Tere

Suhtlesime Ellikoga kõne teel samuti sel teemal.

Helistasin taas maaomanikule, kelle maaüksusel trass kulgeb. Paraku on
maaomanikuga probleeme ühenduse ja tagasiside saamisel.

Nüüd sain taaskord vastuse, et ettevõttejuht, kellele maa kuulub on
puhkusel ja tagasi 11.07, seega seniks infot ei paraku ei ole ja tuleb
veel oodata.

Parimaga

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

  _____

Saatja: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 2. juuli 2024 10:15
Adressaat: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine

Tere

Tehnovõrkude osakonnast tuli küsimus selle projekti osas. Kas ametlik
projekt tehnovõrkude nõuete järgi sai teostatud ja saadetud neile?

Lugupidamisega

Arno Miller

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 2, 2024 10:13 AM
To: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine

Tere

Mis sellega sai?

From: Elliko Kõiv
Sent: Friday, June 7, 2024 8:23 AM
To: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine

Tere

Kaabli kulgemine sidekaabliga samas trasseeringus ja kilbi auskoht
sobivad, sh kilbi kaugus riigiteest.

Palun vormistada projekt vastavalt TRAM tehnovõrkude nõuetele (sh
seletuskiri ja IKÕ plaanid) ning edastada see kooskõlastamiseks Laur
Kõiv´ule. Edastada koos projektiga ka eraomaniku nõusolek kaabli
talumiseks eramaal.

Ikka head

Elliko

From: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 6, 2024 10:37 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine

Tere,

Saadeti täiendatud projekt. Palun anda oma hinnang, kas ja mida oleks vaja
täiendada

Lugupidamisega

Arno Miller

From: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 6, 2024 9:12 AM
To: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine

Tere

Tänan tagasiside eest!

Võtsin Roadplani koostatud projekti aluseks.

Kilpi paraku ei ole võimalik kaugemale viia tee muldest, sest kõrval
kulgeb sidetrass, mille peale seda kindlasti me paigaldada ei või.

Lisan uue asendiplaani manuses, millele ootan võimalusel kooskõlastust või
muid märkuseid.

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

  _____

Saatja: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 4. juuni 2024 12:22
Adressaat: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine

Tere,

Sain tagasisidet projekteerimisosakonnast.

Joonisele palun kanda ka kilbi kaugus (Normid: Teele, millel puudub
sõidukipiirdesüsteem, nähakse ette rajada külgnev vaba ruum, mille ulatus
sõidutee äärest (antud tee puhul, teemärgistusest) mõõdetuna vastab lisa 1
tabelis 10 esitatud nõuetele ehk min 7m, kuid seal hakkab kehtima 50
piiranguala. Ehk siis on võimalik liitumist nihutada sõiduteeäärde rohkem,
et liitumiskilp jääks Transpordiameti maale).

Alale ulatub ka Transpordiameti poolt tellitud Roadplan OÜ töö nr 21059
„Riigitee 8 Tallinn-Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni-Harku lõik ja Harku
eritasandiline ristmik“ projekt. Paluksin aluseks võtta Roadplan OÜ nr
21059 lahendus.

Seal vajalik nõlvaga arvestada, sh muutuvad kinnisasjade piirid, kui
eramaale, siis tuleb kaabel viia veel rohkem riigitee muldest eemale. Kilp
ise võiks tulla mitte eramaale.

Meie kontakt: Tauri Väli ning Roadplan OÜ kontakt:
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Arno Miller

From: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 3, 2024 11:59 AM
To: Arno-Marko Miller <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Aivar Kurusk
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine

Tere!

Koostan Teie taotlusele Juuliku-Tabasalu tee kiiruskamera
elektriliitumiseks projekti.

Kaabel ei ole esialgu planeeritud transpordimaale, arvestades minimaalset
lubatud kaugust tee muldest (hetkel arvestatud 2 meetrit).

Lisan manuses asendiplaani, millele palun tagasisidet ja sobivuse korral
kooskõlastust.

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

  _____

Saatja: Natus Veiko <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 21. mai 2024 10:48
Adressaat: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ed: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine

Tere,

Töö käes, tähtaeg  30.09.2024.

Projekteerija Liis Tammekand.

Tervitades,

Veiko Natus

  _____

Lähettäjä: Arno-Marko Miller < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Lähetetty: maanantai 20. toukokuuta 2024 12.10
Vastaanottaja: enersense.info < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Kopio: Aivar Kurusk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Aihe: Kiiruskaamera liitumise projekteerimine

Tere,

Olen Transpordiametist, kes tegeleb kiiruskaamerate ümbertõstmisega ja ma
teostasin ka elektriliitumiste tellimuse.

Tunnen huvi, kas Teie saite Juuliku-Tabasalu tee kiiruskaamera
elektriliitumise projekteerimise ning kui kaugel selle projektiga ollakse?

Lugupidamisega

Arno Miller

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.